tirsdag 28. februar 2012

Vårluft lader batterier.

I dag har vært en fabelaktig dag! Selv på tross av at Eline er snørrete, jeg har vondt i halsen, Ole Martin er snørrete og vondt i halsen og Fluffen (katten) har blitt bitt av en annen katt i øret.
Solen har skint, det har vært vindstille og termometeret har vist flere plussgrader!
Tittei! Det er gøy med vår!
Ole Martin jobber natt denne uka og har begynt på jegerprøven:) Så da kan vi kanskje få tid til å jakte sammen  til høsten:) Jeg tok jegerprøva i 2005, men har ikke vært så aktiv.
Uansett...
Lille frøkna og jeg startet dagen med å sovne på sofaen. Og jeg sovnet godt! Det eneste som er negativt med det, er at man før eller siden våkner.. Helst før, for Eline sover jo ikke lenge av gangen. Men det ble en time:) Så dro vi på babycafé og møtte vår nabo Karin med lille Wilhelm. Men gikk ut i go'været isteden. Det var helt nydelig å trille langs brygga i Stømstad, sette seg ned på en benk i solen og nyte en kaffe takeaway. Jeg kjenner  at motivasjon til å gjøre noe hjemme, øker i takt med oppmøte av sol!

Snart 9 mnd. og står i flere sekunder selv:)

Vi to skal bli bestevenner!
Da vi kom hjem, var det bare å hive i frøkna litt middag og finne frem en altfor stor, vanntett utedress og sko, og la turboknerten få leke seg litt ute:) Hun elsket å krabbe på bakken, smilet gikk fra øre til øre. Og enda bedre ble det da Fluffen ville ta del i leken (alt for litt kos). Som mor blir jeg også lykkelig når jeg har en så lykkelig unge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar