fredag 2. mars 2012

Villgris som nærmeste nabo.



Veldig tydelig bilde av Villsvin innvasjonen.
Ikke bry dere om datoen, for den glemte vi å stille da vi
satte opp kameraet.
På et av bildene har jeg talt til 14 på det meste.
Den siste grisen fra åstedet.
For et par uker siden, satte vi opp viltkamera i en liten lysning rett bak huset vårt. Vi hadde mistanker om gris i nærheten, for vi ser stadig områder som er rotet opp. Broren min investerte i to kameraer og det ene står altså her. I tillegg satt vi opp en saltstein og la ut en liten pose med gulerøtter. Jeg hadde vel helst trodd jeg skulle se rådyr, rev og eventuelt hare på bildene, men i steden var noen av bildene fullstappet med gris. 14 på det meste i ett bilde!?!? Jeg kjenner fortsatt at jeg er litt forfjamset og har blandede følelser. PÅ en måte er det jo utrolig å se en så stor flokk på eiendommen sin, på en annen side så er de skadedyr og kan opptre aggressivt. Men det er jo digg å spise villsvin da, så jeg får forte meg å hente våpnene mine i Halden:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar