fredag 24. februar 2012

Strikkeglede:)


Jeg liker å strikke om kveldene foran TV'n etter Eline har lagt seg for kvelden.. Men jeg er ikke så avansert at jeg strikker store ting med masse mønster, nei, det må være noe som går litt fort, og helst bare med striper. Denne gangen har jeg produsert en ølvott. For hva er vel ikke mer praktisk når en skal drikke øl ute om vinteren? Man trer altså på seg votten og setter halvlitersglasset eller ølboksen oppi, dermed fryser man ikke på lanken for å drikke øl ute når det er litt kaldt:) Supersmart på turer eller bare hjemme mens man nyter gårdslivet:) Nå holder jeg på med en i rødt og orange, så blir man ekstra glad når man drikker!

1 kommentar:

  1. Kjempesmarte:) kjøpte slike i en garnbutikk før jul og gav i julegave til min bror og hans kone.

    SvarSlett