søndag 4. mars 2012

Gamle ting-ny kjærlighet!

Vi har funnet mer som har blitt kastet for å ikke dukke opp igjen. Denne fine verktøykassa var det Ole Martin som kom med:) Jeg sa til han at hvis jeg hadde kommet hjem med den fra et loppemarked, ville han kalt det for skrot. Han svarte da med å si at nå lå det jo en historie bak:)
Historien er kort, og jeg skal prøve å fatte meg med korthet denne gang:)
Den ble funnet på en "dumpingplass" i skogen da vi gikk tur på nyttårsaften. Jeg nevner ikke nøyaktig sted, for jeg er redd noen vil komme for å lete. Og denne plassen er foreløpig vår så vi får rotet ferdig! Haha
Flott verktøykasse.
Skrubbet med grønnsåpevann.

Slik henger den på veggen.
Perfekt til nøkler, reflekser eller annet smått og godt
som trenger en fast plass.


Et utvalg av Eline sin lille skosamling.
Jeg skuret med grønnsåpe, og så hang vi den rett og slett på veggen i gangen. En slik gammel verktøylåda, skal fram i lyset. Den skal nytes og brukes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar