mandag 19. mars 2012

Våren bringer ny energi og mer arbeid.


Jeg har ikke blogget på lenge. Det er ikke alltid like lett med en liten unge, og jeg må innrømme at når kvelden har kommet, har jeg rett og slett bare ønsket å sitte litt i sofaen. Det må jo være lov en gang i blant...

I dag gjorde jeg hittils mitt beste kjøp på lenge!
Mine hender er veldig ofte opptatt med å holde i en barnevogn når vi er ute og skal holde på i hagen eller i skogen, så å hjelpe til med bæring eller trillebår, er ikke alltid lett. Men jeg aner jo råd, så smart blondine som jeg er, og setter meg ikke ned av den grunn:) Så i dag kjøpte jeg en "garden troller". Den har fire stødige hjul og kan trekkes eller til og med dyttes. Man kan skifte ut håndtaket med et "hengerfeste" og henge den bak en sittegressklipper eller firhjuling, og ikke nok med det, men den kan fylles med opptil 250 kg:)
Jeg fikk hjelp av Eline med å montere den, og selvfølgelig måtte vi ut å teste den!

Her ser du hvor praktisk det er:)
Barnevogn foran, meg i midten og arbeidsvogn bak:)

Bak i skogen fellte Ole Martin noen trær sist vinter som vi ikke har fått fraktet ned til gården fordi vi ikke kommer til med traktor. Delvis pga en bekk og delvis pga bredden på stien.

Denne vognen kan jeg også bruke til å fore hester, frakte høynett, vanndunker eller fulle gubbær!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar